Vrácení a reklamace
Postupujte podle pokynů ve VOP.
Přílohy ke stažení:
1. Reklamační Formulář - LEPSIKUCHYN.docx
2. Oznámení o odstoupení od kupní smlouvy - formulář- LEPSIKUCHYN.docx
1. REKLAMACE
Pro usnadnění reklamace prosím využijte zaslání prostřednictvím ZÁSILKOVNY.
Před odesláním zásilky prosím věnujte pozornost následujícím krokům:
-
Pečlivě reklamované zboží zabalte, aby během přepravy nedošlo k jeho poškození.
-
Vyplňte REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ, který najdete ZDE, a pošlete nám jej na e-mail info@lepsikuchyn.cz, kde do předmětu e-mailu uveďte: REKLAMACE + číslo vaší objednávky.
-
Vyberte si nejbližší podací místo Zásilkovny na webu www.zasilkovna.cz/pobocky.
-
Při podání sdělte obsluze kód 95800935 – žádné další údaje není třeba uvádět.
-
Po podání zásilky obdržíte potvrzení s číslem pro sledování. Doporučujeme si jej uložit pro kontrolu pohybu balíčku.
-
Doprava je zdarma, nic neplatíte.
-
Balíček je na cestě k nám.
-
Vrácení peněz či výměnu zboží proběhne do 30 dní od obdržení zásilky.
Pokud budete mít jakékoli dotazy, napište nám na info@lepsikuchyn.cz – rádi vám pomůžeme.
2. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY
Pro usnadnění vrácení zboží (zpravidla do 14 dní ode dne převzetí zásilky) prosím využijte zaslání prostřednictvím ZÁSILKOVNY.
Před odesláním zásilky prosím věnujte pozornost následujícím krokům:
-
Pečlivě reklamované zboží zabalte, aby během přepravy nedošlo k jeho poškození.
-
Vyplňte formulář OZNÁMENÍ O ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY, který najdete ZDE, a pošlete nám jej na e-mail info@lepsikuchyn.cz, kde do předmětu e-mailu uveďte: ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY + číslo vaší objednávky.
-
Vyberte si nejbližší podací místo Zásilkovny na webu www.zasilkovna.cz/pobocky.
-
Při podání sdělte obsluze kód 95800935 – žádné další údaje není třeba uvádět.
-
Po podání zásilky obdržíte potvrzení s číslem pro sledování. Doporučujeme si jej uložit pro kontrolu pohybu balíčku.
-
Doprava je zdarma, nic neplatíte.
-
Balíček je na cestě k nám.
-
Vrácení peněz proběhne do 30 dní od obdržení zásilky.